A Telekom Csoport stratégiai területének igazgatója tanácsadóként kezdte telekomos pályafutását, majd dolgozott a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló T-Systemsnél is. Jelenleg célja, hogy csapatát és őt is minél több belső területről hívják támogatásért, és rendkívül büszke arra, hogy ez megvalósulni látszik.

Hatalmas felelősséget jelent egy nagyvállalatnak stratégiai tervet készíteni, ugyanakkor hihetetlenül izgalmas és nagy jelentőségű is ez a feladat. Bár Frici úgy gondolja, hogy a jó stratégia elengedhetetlen fontosságú egy vállalat számára, de mit sem érne, ha a kollégák nem éreznék magukénak, és nem tekintenék a saját ügyüknek is. Infokommunikációs technológiai cég révén a Telekom és a T-Systems megítélésében döntő szerepet játszik a hálózat minősége, de Frici szerint nem szabad elfelejteni, hogy ezeket a hálózatokat is emberek tervezik, építik, és adják el az ügyfeleknek.

interju-endersz_578x300

„A Telekom megtanítja, milyen fontos az együttműködés, a kihívásokkal való szembenézés és a megújulás képessége” – vallja Frici. Munkája során rengeteg terület munkatársaival dolgozik együtt, ennek köszönhetően értette meg: odafigyeléssel és empátiával sokkal jobb eredményeket lehet elérni. „Fontos, hogy többet beszéljünk egymással, és mindenkit meghallgassunk, mert legtöbbször a jó megoldáshoz a különböző szempontok megismerésén, megértésén keresztül vezet az út, és más szemszögből nézve ugyanaz a dolog nagyon másként jelenhet meg.”

A Telekomnál számos emlékezetes élményre tett szert. Több alkalommal tartott előadásokat saját szervezetén kívül munkatársainak arról, hogy mi a stratégia, és jóleső érzéssel tapasztalta, hogy nagy érdeklődéssel hallgatták. Különösen szívesen gondol vissza a 2016-os Telekom évindító rendezvényre, amelyen háromezer ember előtt beszélt a stratégiáról, majd az ezt követő talk show-t moderálta, mert
óriási élmény volt ekkora eseményen részt venni, és bár sok szempontból formabontó volt a „fellépése”, az esemény után rengeteg pozitív visszajelzést kapott. Ugyanakkor a sikerek és a színes események mellett akadnak nehézségek is a munkájában. Mindennapi kihívást jelent számára a prioritások meghatározása, hisz náluk is rengeteg a fontos és sürgős feladat, így elmondása szerint előfordul, hogy a kelleténél kevesebb idő jut egy-egy jó ügyre.

„Megbízhatóság, stabilitás, és minőség”– feleli arra a kérdésre, hogy milyen értékek jellemzik leginkább a vállalatot. Frici véleménye szerint rendkívül inspiráló olyan emberek közt dolgozni, akik munkájukkal nap, mint nap hozzájárulnak egy távolságok nélküli jövő megformálásához. „A jövő az összekapcsolódásról szól, amelynek az emberek és a tárgyak is a részei. Ehhez mi adhatjuk az alapot, hiszen a kapcsolat a Telekom és a T-Systems szolgáltatásai által valósulhat meg.”

telekom.jobs/magyartelekom